قوانین و مقررات خرید از فروشگاه اینترنتی هیپوکیدز

مجموعه هیپوکیدز همواره در تلاش است تا ضمن ارایه محصولات با کیفیت و قیمت منصفانه، تجربه یک خرید سریع، راحت و مطمئن را برای مشتریان فراهم سازد. به همین منظور ضروری است تا مشتریان عزیز از شرایط و قوانین خرید از فروشگاه اینترنتی هیپوکیدز آگاه باشند.

ساعت کاری هیپوکیدز

    • ساعت کاری در هیپوکیدز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 09:00 تا ۱۶:۰۰ و در روزهای پنج شنبه از ساعت 09:00 تا ۱۲:۰۰ می‌باشد و مجموعه هیپوکیدز در تعطیلات عمومی و رسمی تعطیل می باشد.
    • زمان پاسخگویی به مشتریان عزیز از طریق تمامی بسترهای ارتباط با ما (تماس تلفنی، پست الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی) در ساعات کاری هیپوکیدز می‌باشد.
    • بدیهی است پیام‌ها و سفارش‌های تکمیل شده، در اولین روز کاری پس از تعطیلات به ترتیب، رسیدگی و پاسخگویی می‌شود.

مرجوعی و تعویض

  • به علت مسايل بهداشتی و احترام به حقوق دیگران مرجوعی و تعویض نداریم. بنابراین خواهشمند است در انتخاب مدل، اندازه و رنگ لباس دقت لازم را داشته باشید.
  • از آنجایی که قواره لباس‌های تولید شده در هر برند با دیگران متفاوت می‌باشد، پیشنهاد می‌شود برای انتخاب سایز مناسب، اندازه‌های درج شده در صفحه محصول مورد نظر را با اندازه‌های لباس فرزند دلبندتان مقایسه و با در نظر گرفتن ۱ تا ۲ سانتی‌متر خطا در اندازه‌گیری، سایز را انتخاب فرمایید.
  • درتمام مراحل تصویربرداری از محصولات و ویرایش و درج تصاویر در فروشگاه سعی مجموعه هیپوکیدز بر این است که رنگ محصولات در تصاویر بیشترین تطابق را با محصول اصلی داشته باشد اما به علت تفاوت در نوع و تنظیمات نمایشگرها ممکن است رنگ محصولات اندکی با رنگ اصلی  متفاوت باشد بنابراین خواهشمند است این موضوع را نیز در نظر بگیرید.
  • لازم به ذکر است تنها زمانی تعویض یا مرجوعی سفارش امکان پذیر است که اشتباهی از طرف کارمندان مجموعه هیپوکیدز در ارتباط با ارسال محصولی متفاوت با سفارش مشتری، درج اطلاعات در سایت و یا معیوب بودن کالا صورت گرفته باشد. در این شرایط امکان مرجوع نمودن کالا تا ۴۸ ساعت بعد از دریافت توسط مشتری وجود دارد و هزینه پست بازگشت به عهده هیپوکیدز است.

شیوه خرید و ارسال سفارش

  • با انتخاب محصولات مورد نظر در فروشگاه هیپوکیدز، تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی امن، کد رهگیری صادر و سفارش شما تکمیل می‌شود.
  • بعد از تکمیل سفارش توسط مشتری، ظرف حداکثر سه روز کاری سفارش برای ارسال تحویل شرکت پست ایران یا سایر شرکت‌های پست خصوصی (بسته به انتخاب مشتری) خواهد شد. در زمان مناسبت‌های خاص و یا شرایط ویژه (مثل شب عید، یلدا، بلک فرایدی، جشنواره تخفیفات و ...) ممکن است ارسال و یا تحویل سفارش‌ها به پست پس از ۷۲ ساعت انجام شود. بعد از تحویل سفارش به شرکت پستی، مسئولیت آن با شرکت پستی مورد نظر است. در این مرحله به منظور پیگیری وضعیت سفارش ارسالی می‌توان به صفحه پیگیری شرکت پست و یا تیپاکس (در صورت ارسال با تیپاکس) مراجعه نمود.